Wiadomości


E-handel szansą na rozwój podczas kryzysu
18 grudnia 2020
Obostrzenia związane z pandemią dla wielu firm i konsumentów stały się okazją do rozwoju. Przedsiębiorcy udoskonalają i rozszerzają e-handel. Warto spróbować, bo to najprężniej rozwijająca się gałąź sprzedaży.

COVID-19 TO IMPULS DO ZMIANY
I PRZYŚPIESZENIA
Wyróżniamy kilka typów handlu elektronicznego. Najbardziej dziś popularne są transakcje biznesowe między dwoma przedsiębiorstwami oraz między firmą a konsumentem. Handel w sieci ma wiele zalet, a w czasie pandemii dla firm objętych tzw. lockdownem jest po prostu jedyną formą przetrwania. Dla konsumentów przebywających więcej w swoich domach to wygodna i bezpieczna forma zakupów.

JAKIE KORZYŚCI?
» Poprzez sprzedaż elektroniczną obniżasz koszty działalności, nie potrzebujesz biur, stacjonarnych
sklepów oraz dużej liczby pracowników. Sprawniej można rozplanować działalność.
» Zwiększasz swoją konkurencyjność, mniejsze koszty funkcjonowania to możliwość obniżki cen i promocji dla konsumentów.
» E-handel ma globalny zasięg, więc łatwiej można dotrzeć z reklamą i pozyskać klientów z całego świata.
» Nie ma sztywnych godzin funkcjonowania Twojego biznesu. Konsument ma dostęp do wirtualnego rynku przez całą dobę, a Ty zarabiasz 7 dni w tygodniu.
» Media społecznościowe to wielopłaszczyznowe kanały reklamowe i sposób na badanie rynku, co jest pomocne w budowaniu strategii marketingowej firmy.
» Mniejsza biurokratyzacja w e-handlu jest ułatwieniem w rozpoczęciu działalności.OSIĄGNIJ SUKCES. WAŻNE

WSKAZÓWKI DLA E-HANDLOWCÓW
Po pierwsze, zadbaj, by sieciowe logo firmy wyróżniało się i z łatwością pozostawało w pamięci. Strona e-sklepu dla społeczeństwa obrazkowego, którym jesteśmy, musi być przejrzysta, uporządkowana i powinna przyciągać kolorystyką. Klient w prosty sposób ma kupić interesujący go produkt - wtedy wróci po więcej. Badaj rynek konsumencki, odpowiadaj na zapotrzebowanie i wyprzedzaj trendy. Zintegruj swój sklep ze stronami, które porównują ceny, jest to sposób na dotarcie z ofertą do szerszej grupy odbiorców. Inną tanią, a niezwykle efektywną formą marketingu jest ten poprzez e-mail - rozsyłanie kodów promocyjnych, opisów produktów i nowości z linkowaniem do nich. Pozycjonowanie strony w e-handlu oraz jej mobilność to konieczność. Dzisiaj użytkownik sieci chce łatwo
odnaleźć produkt i szybko kupować przez smartfona.Adresy URL powinny być proste, a opisy podstron zachęcać do klikania. Warto zadbać o to, by Twój sklep wyświetlał się wysoko w przeglądarce Google. Witryna e-sklepu powinna zawierać przede wszystkim wpisy zgodne z jakością produktu, mile widziane są także ciekawe artykuły, wywiady z kimś, kto jest zadowolony z Twoich usług, które stanowić będą poradnik dla klienta.

MÓWIĄC KRÓTKO, TO BIZNES PRZYSZŁOŚCI
E-handel to najszybciej rozwijający się rynek sprzedaży na świecie. W Polsce w tym roku ma osiągnąć nawet
70 mld złotych, a globalnie są to już biliony dolarów. Polacy coraz częściej kupują online, a dla przedsiębiorców
wirtualny handel to szansa na sukces.


          EFRF          innowacyjna gospodarka          parp
Masz pytania?
Wyślij formularz, a skontaktuje się z Tobą nasz specjalista.
Jesteśmy na Facebooku!
Copyright ® LICZYK Sp. z o.o. | Tworzenie stron internetowych JELLINEK studio
Google+ Tagi