Wiadomości


Network marketing. Postaw na indywidualizm
15 kwietnia 2022
Network marketing, inaczej marketing sieciowy (MLM), polega na stałym poszerzaniu grona sprzedawców. Ilość osób to większe obroty i przychody. Według wielu ekspertów rozwój mediów społecznościowych to potencjał MLM.

ZAWSZE WARTO MÓWIĆ O ZALETACH I WADACH
Najpierw o plusach. To przede wszystkim duża swoboda działania. Sam określasz, z kim, kiedy i ile pracujesz. Nie koniecznie ten rodzaj pracy może zastąpić etat, ale na pewno jest dobrym sposobem na dodatkowe źródło zarobków. W niektórych branżach to realny dochód do nawet kilku tysięcy zł. Przynosi też wiele korzyści w postaci prowizji i rabatów. To również zajęcie niezwykle rozwijające zdolności interpersonalne. Rekrutowanie nowych osób jest ciekawe; w ten sposób możesz poznać wielu interesujących ludzi. Czas na minusy, a raczej wyzwania. Teorie, że jest to biznes, który nie wymaga nakładów, nie do końca są prawdziwe. Do kosztów w zależności od branży zalicza
się chociażby paliwo czy zakup pakietu startowego sprzedawanego produktu. Do minusów niektórzy zaliczają także ilość zgromadzonych przez lata w domu produktów. Bazą marketingu sieciowego jest sprzedaż i rekrutowanie nowych osób. A więc nowi sprzedawcy tworzą dla siebie konkurencję, przez co ciężej jest coś sprzedać. Presja to
nieodłączny element tej układanki. Aby zarabiać, wciąż trzeba sprzedawać i szukać nowych sprzedawców, rozwijać
nowe sieci, ale także zaopiekować się już pozyskanymi osobami. Zabiera to dużo czasu i nerwów.

KRÓTKO O TYM, JAK DZIAŁA NETWORK MARKETING?
Biznes MLM prowadzi marketing wielopoziomowy, sieciowy. Promocja i sprzedaż towarów opiera się Network marketing. Postaw na indywidualizm o sprzedaż bezpośrednią od producenta do konsumenta. Nie ma tu miejsca na – drogi i bezosobowy – tradycyjny przekaz reklamowy. Dźwignią dystrybucji produktów jest indywidualne doświadczenie zbudowanego zespołu sprzedawców. To oni znają produkt i dzielą się opiniami na temat jego walorów. Pierwsze kroki w sprzedaży bezpośredniej:
» kupowanie produktów tylko dla siebie z rabatem dystrybutora;
» rozpowszechnianie towarów wśród znajomych i otrzymywanie odsetek od transakcji;
» poszerzanie sieci dystrybutorów poprzez pozyskiwanie nowych sprzedawców.

CECHY „REKINA” BIZNESU MLM
Najważniejsza? Bycie komunikatywnym – to podstawa udanego handlu. Marketing sieciowy, jako sprzedaż bez pośredników, przy niewielkich kosztach daje osobom przedsiębiorczym możliwość stworzenia niezależnego biznesu. Na całym świecie są co najmniej miliony osób zarabiających duże sumy w ten legalny i popularny sposób.

DZIAŁAJ W „GLOBALNEJ WIOSCE”
Wszystkie dane przemawiają za tym, że m.in. Facebook to miejsce, gdzie biznes MLM może wciąż się rozwijać i kwitnąć. Skalą możliwości niech będą te miliony osób codziennie korzystające z mediów społecznościowych. Użytkownicy z całego świata to Twoi potencjalni klienci. Od Ciebie zależy, ile czasu i sił poświęcisz, by do nich dotrzeć.


          EFRF          innowacyjna gospodarka          parp
Masz pytania?
Wyślij formularz, a skontaktuje się z Tobą nasz specjalista.
Jesteśmy na Facebooku!
Copyright ® LICZYK Sp. z o.o. | Tworzenie stron internetowych JELLINEK studio
Google+ Tagi